Roel in Nicaragua....

Managua & Nueva Guinea

Gisteren met Alex nog even Managua zijn mooiste kantjes bezocht. Hierboven zie je de kathedraal in Managua, of toch wat er nog van over blijft. De kathedraal staat waar vroeger het oude centrum was, grotendeels verwoest door een vulkaanuitbarsting.

Dan in de namiddag een bus genomen naar Nueva Guinea (samen met enkele leguanen), de buschauffeur verzekerde me dat het zo een drie uur zou duren... Het werden er zes

Cool
. Op de bus wat proberen te praten met de medepassagiers, het Nica accent en de snelheid waarmee ze spreken leiden echter totkorte basisconversaties... Het westen van Nicaragua was mooi, hoewel heel droog en alle bomen stonden zonder bladeren. In het oosten isalles groen, iets kouder en meer heuvels ... echt een carraïbische sfeer, een groot contrast!

Hieronder zie je de hoofdstraat van Nueva Guinea

En een zijstraatje

Binnen 20 minuutjes komt mijn lokale mentor me oppikken waarna we naar de familie gaan waar ik de volgende 3 maanden ga wonen, spannend!

the walrus

the walrus

sammy

kzie nie veel verschil tusse uwe main street en een zijstraatje..allebei onverhard? da wordt lekker ploetere int regenseizoen! :-) amusement ginds!

lieve lenaerts

spannend begin van de grote reis, leuk om alles van ver mee te maken.

Jeffrey

Vet vet