Roel in Nicaragua....

Scorcio!

Hoi,

Ik ben goed aangekomen in Nicaragua na de langste dag van mijn leven (letterlijk)! Onderweg geen problemen gehad, goede verbindingen en walgelijk eten. Ook nog het vrijheidsbeeld te NY vanuit het vliegtuig gezien.

Na aankomst in Managua heb ik Alex ontmoet, we zijn nog even een Toña (lokaal bier merk) gaan drinken en erna wat gaan eten. Het eten lijkt me een combinatie tussen zoet en zuur... Ik kan het wel appreciëren. Erna nog wat nagepraat op het terras, een koude douche en slapen (eindelijk).



Vandaag naar de bushalte en op (zoek) naar Nueva Guinea!

Als afsluiter krijg je nog het uitzicht over Managua van Alex zijn tuin..

Reacties

Reacties

Spongle

Jaloers ! :)

aaf meter

zal jij blij geweest zijn ,met een eertse roltabakje op begane grond.
en strekken die benen....
een stoffige Avenue Louise ...
armoede ,we kennen het van tv-beelden.Wat een confrontatie in real life,hé?
vanaf nu onthaasten.
Prachtig groen ,eindeloos ...¨mmmh ...slorp op ,laat je oogjes flitsen....
doe da goe!

slaaplekkker.....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!